woensdag 3 oktober 2012

Cute pictures #4


Het is alweer bijna een maand geleden (!) dat ik voor het laatst een 'cute pictures' had gepost! Wow, time goes fast! Ik zat me te bedenken wat voor een artikel ik zou gaan schrijven... en toen wist ik het opeens: Cute pictures. Deze keer gaat het weer over dieren. Ik heb alle foto's op weheartit gevonden.
Alle dieren zijn echt suuuper cute!
Benieuwd naar meer?

Deze keer zijn het er extra extra veel! Kan jij het bewegende plaatje vinden? ;)



 
Aawh, dit grijze katje is zoooo schattig!



Beertjes zijn lieff!


Haha, ik vond hem wel grappig!



Als katjes slapen zien ze er nog schattiger uit dan als ze wakker zijn, hihi!



Hoe schattig! Een hamstertje wast zich :)


Haha, ik wist niet dat katjes ook ijs lusten!




OMG, dit hondje is echt suuuper klein!


Haha, een imitatie van een konijn!




 
Lekker aardbeitje!
 


 
Jullie kennen vast wel van die pokemonballen, toch? Deze kitten past daar dus gewoon in!
 



Sleeping cats are cute!



Cool, een baby giraf!


Olifanten zijn lief! Ik heb er op gereden toen ik in Thailand was!




Die was moe en ging even lekker liggen :P



Echte liefde <3


 
Bulldogs zijn echt zoooo schattig!





 
Alleen mensen houden van Starbucks? Nee, echt niet! Deze kitten ook hoor :)



Aawh, zo lief!


 
Dit waren ze alweer! Waren ze niet enorm schattig?!
 
 
 


1 opmerking:

  1. Waaah mijn hart smeltte toch wel even bij het bekijken van deze foto's!Ik wil zo graag een kleine puppy of een kleine kitten!

    BeantwoordenVerwijderen