maandag 3 september 2012

Zondag heeft vrij!

 
Hallo lieve bloglezers! Misschien dat jullie het wel gemerkt hebben, maar vandaag en zondag is er geen artikel online gekomen. Natuurlijk heb ik hier wel gewoon een reden voor: Ik had gewoon echt geen tijd omdat ik bij iemand ging slapen en de dag daarna voelde ik me echt helemaal niet lekker en had dus echt geen fut om nog een artikel te schrijven....

Ook post ik elke dag een artikel en dat kost veel tijd, want ik heb natuurlijk ook nog school en sporten etc.
Dus heb ik besloten om zondag geen dingen meer te posten. Gewoon omdat ik dan even lekker niks aan mijn hoofd heb en andere artikels te kunnen maken. Ik hoop dat jullie het begrijpen!

Het spijt mij echt heel erg maar morgen komt er gewoon weer een artikel online!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten