donderdag 13 september 2012

Shoplog: New Look, Lady sting, Kruidvat & Ikea


 
Ik heb in de vakantie (al een tijdje geleden) een paar dingetjes gekocht! Het is niet super veel maar het zijn wel leuke handige spulletjes. Ook ben ik naar de Ikea geweest. Misschien herinneren jullie mijn artikel over het hema en ikea ontbijtje? KLIK
En dan moest ik natuurlijk nog wel even de winkel in... met als gevolg er weer uit te komen met allemaal spulletjes...
Benieuwd naar mijn aankopen?

Al die soort van 'witte' stipjes op de foto's komt door het licht dus dat zit dus niet op de kleren ofzo!

Ten eerste ben ik naar de New Look geweest, hier heb ik een shirtje gekocht die heel leuk is om in een short te dragen of gewoon in een lange skinny jeans.
Prijs: 9,99 euro

 
Bij de Kruidvat heb ik een Gosh Natural Touch foundation gehaald in de kleur '40 nude'
Prijs: 2,50 euro (Sale)
 
 
Bij de Ikea heb ik ook een aantal dingen gekocht, waaronder 2 pennenbakjes (per 2 verpakt)
Prijs: 2 euro



 
Ook heb ik bij de Ikea een lampje gekocht voor bij mijn bed, ik heb geen nachtkastje dus kon ik moeilijk een 'staand' lampje kopen. Dus heb ik er eentje gekocht die je zegmaar aan je bed kan 'hangen'.
Prijs: 9,95 euro
 

 
Ik heb ook een kruidenrekje gekocht, alleen heb ik hem al geverfd en alles. Je kan HIER een DIY lezen over hoe ik van een simpel kruidenrekje een nagellakrek omtover!
Prijs: 2,99
 

 
Bij de Lady Sting heb ik een super leuk shirtje gekocht in een bijzondere kleur!
Prijs: 2,50 euro (!) (Sale)
 

Bij de Lady Sting heb ik nog een shirt/trui gekocht. Normaal hou ik echt niet van truien maar deze is echt lovely! Er zitten een soort van 'gaten' in en het is echt ideaal voor de winter!
Prijs: 10 euro


 
Als laatste heb ik bij de Lady Sting nog een zonnebril gehaald. Ja ik weet het, het wordt herfst! Maar alsnog, ik vond hem gewoon onwijs leuk!
Prijs: 2,50 euro (Sale)
 
 
 
Dit was mijn korte shoplog!
 
 


6 opmerkingen:

  1. Prachtige aankopen! DIe prulenbakjes zijn erg leuk en handig!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die foundation ook in mijn handen gehad omdat hij in het sale bakje lag... leek mij verdacht en toch niet meegenomen dan...

    *Doe je al mee aan mijn winactie?*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oooh, jammer! Bij mij lag hij in de kortingsbak met een sticker '2,50' erop! Maar anders zou ik het ook een beetje riskant vinden, er zijn zat mensen die denken: 'ooh, ik gooi het wel even in die bak'! Haha!

      Verwijderen
  3. hallo

    ahh zo goed koop die foundashion
    heb je goed gedaan ;)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen