zondag 9 september 2012

Liebster Award

Yeaaah, ik ben genomineerd door de Liebster Award door Lonneke van Fashionskills!
Echt super leuk!
Deze Award is bedoeld voor bloggers onder 200 volgers. Dan worden deze blogs ook wat meer bekend!
 
Dit zijn de regels:
  • Elk persoon die is genomineerd moet 11 dingen over zichzelf vertellen, maakt niet uit wat.
  • Ook moet je 11 vragen beantwoorden die de persoon die jou heeft genomineerd heeft bedacht.
  • Je moet 11 nieuwe vragen bedenken voor degene die jij gaat nomineren.
  • Je moet 11 andere bloggers uitkiezen die dus minder dan 200 volgers hebben, en ze melden in deze post.
  • Dit moet je de andere bloggers gaan vertellen door bijvoorbeeld een comment achter te laten.
  • Je mag niet terug genomineerd worden.
Benieuwd naar alle vragen en wie ik nomineer?

11 Dingen over mij:
1. Ik hou van turkse pizza en chocola
2. Ik zit nu in 2VWO
3. Ik hou van bloggen en video's maken (logisch!)
4. Mijn dagelijkse make-up is alleen mascara en soms foundation als ik kleine puistjes heb
5. Ik HAAT spinnen, soms ga ik door de tuin lopen met een stok in mijn hand en haal ik alle spinnen weg :O
6. Mijn leukste vakantie ooit was Thailand, reizen is leuk!
7. Ik hou van mijn lieve konijntjes, haha ze zijn zooo lieff!
8. Windsurfen is leuk!
9. Ik heb een nagellakverslaving ;) (check mijn nagellak stash video)
10. Ik heb kleedgeld
11. Ik hou van uitval (op school) :)
 
11 vragen van Lonneke:
1. Doe je aan sport?
Ja, dansen. Eerst zat ik ook 5 jaar ongeveer op handbal maar daar ben ik mee gestopt!
2. Wat is je lievelingseten?
Turkse pizza
3. Wat vind je ervan dat je genomineerd bent?
Superleuk! Ik ben totaal niet bekend in de 'bloggerwereld' dus ik vind het echt een leuke en handige Award!
4. Wat vind je het leukst aan bloggen?
Dat je alles kan schrijven wat je wil en je creativiteit erin kan verwerken!
5. Hoeveel volgers heb je?
12, ja ik weet het, het is weinig... maar wel een begin!
6. Wat is je lievelingswinkel? (make-up of/en fashion)
Kruidvat voor make-up, aangezien ik toch nog niet zoveel make-up draag!
Eigenlijk heb ik verschillende kledingwinkels en niet persé 1 winkel!
7. In welke klas zit je?
Ik zit in 2VWO (Atheneum)
8. Draag je make-up?
Ja, maar ik draag alleen mascara en soms als ik een paar kleine puistjes heb gebruik ik foundation!
9. Door wie ben je genomineerd?^^
10. Heb je bloglovin/gfc/instagram/twitter/facebook voor je blog, zodat mensen je kunnen volgen?
Ik heb bloglovin en Facebook voor mijn blog maar ik doe het meest met Bloglovin!
11. Wat het hoogtepunt uit je blogcarierre?
Nou, eigenlijk nog niet veel want ik blog nog maar een paar maanden! Het klinkt misschien een beetje stom maar ik sta al op een paar perslijsten en daar ben ik stiekem wel een beetje trots op!

Mijn vragen aan de genomineerden:
1. Wat zijn je hobby's?
2. Heb je een huisdier?
3. Waarom is bloggen zo leuk?
4. Wat wil je later worden?
5. Wat vind je het leukst van mijn blog?
6. Waarom ben je gaan bloggen?
7. Welk vak op school vind je het leukst?
8. Waar zou je heel graag een keer willen shoppen?
9. Wie is jou voorbeeld in de 'bloggerwereld' ?
10. Wat drink je het liefst?
11. Door wie ben je genomineerd?

De genomineerden:
 

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat wij er bij staan!! :):) Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb intotaal 600 volgers alleen na een update ben ik ze allemaal verloren, maar bloglovin werkt eraan omdat meerdere dit probleem hebben, dus ik heb wel meer dan 200 volgers haha.

    Maar het maakt niets uit hoor, leuk dat ik er bij sta.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat lief dat je me hebt genomineerd! ♥

    BeantwoordenVerwijderen