vrijdag 17 augustus 2012

Shoplog Noosa Amsterdam


Ik heb weer 2 nieuwe chunks erbij gekocht voor mijn Noosa armband! Ik had er al 6 maar voor mijn rapport mocht ik er nog 2 uitzoeken.
Beniewd naar al mijn chunks + mijn 2 nieuwe chunks?
Dit zijn de chunks die ik gekocht heb:

Runen Pink (9,95 euro)
Materiaal: opaal
Het runenschrift is het oudst bekende schrift dat werd gebruikt door de Germanen; het dubbele kruisje symboliseert vrouwelijkheid en de komst van goed nieuws.

Turkoois (12,95 euro)
Materiaal: turkoois
Aan de halfedelsteen turkoois worden wereldwijd meer dan honderd helende krachten toegekend, zoals het geven van veerkracht en versterken van vrouwelijke energie.

Dit zijn alle chunks die ik tot nu toe heb:





3 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Een beetje late reactie....mocht je het leuk vinden, ik maak chunks/drukknopen voor armbanden, ze passen ook op de originele Noosa Amsterdam armbanden.
    Mocht je het leuk vinden, Like www.blijgemaakt.nl (= facebookpagina) en krijg een gratis chunk.

    Hope you like it :)

    Grtz Arike van www.blijgemaakt.nl

    BeantwoordenVerwijderen